Sunday, August 30, 2009

berbuka di san fransisco steakhouse!

tadi reunioun member2 sekolah, berbuka kt san francisco steakhouse...perghh memang idaman aku untuk makan banyak2, aku x bleh tengok buffet, pasti terjatuh bulu ketiak yang panjang ini..
Buffet dia ada western,malay and japanese food!..azim,krul,jai,caoi,epul,qayyum and awek qayyum (nama dia wahida kot)...berbuka puasa di malam merdeka..

semua tu kawan aku dari kecik, sekolah sama2, belajar sama2, tengok blue sama2, baling batu pak post pak guard sekolah menengah sama2, cuma kami x penah rogol anak orang je sama2... aku ingat lagi, masa main kutu dengan azim, remy, lagi 2 org aku x ingat, yang aku tau, turn aku mesti number 1, haha..bila turn aku dh dapat duit banyak...aku pun jadi gelap hati segelap air kopi, aku terus tarik diri main kutu...mcm babi kan perangai? haha..semua bengang terutama azim, nanti aku post gambar azim untuk tatapan rakyat malaysia..tapi azim ni baik, masa dulu akula pembonceng setia motor honda cup lampu bulat die..nak blaja bawak moto pon, aku bawak honda cup lampu bulat dia sampai aku langgar kayu balak, terus pecah mak guard moto dia...haha..

tu semua kenangan enak bersama kawan2, sesaat aku berkawan, selamanya aku kawan walaupun emas atau tahi yang kau bagi, kerana tak semua manusia tu sempurna sifatnya..

ingat! rollakosta tak selalu terawang!

No comments:

Post a Comment