Friday, August 14, 2009

Sampah!

Ku kau anggap busuk,bodoh dan hina,
kau lirik ku keji bak binatang,

apa salah ku??!!
tak ku tagih permata nan berkilau,
tak ku tadah harta nan juta,
bukan juga belaian nan manja,
hanya rasa,
rasa yang tulus dari hati nan suci,
peluklah aku dengan rasa,
belailah aku dengan rasa,
pakaikan aku dengan rasa,
kerana rasamu yang tulus itu adalah RASA,
rasa yang perlu dirasa,

biarlah aku berduka,
biarkan aku tenggelam dalam lautan kesengsaraan,
hanya kerana aku sebutir sampah!

zohri 140809

5 comments:

  1. yo bob!

    huda kipeng here.. hehe.. tejumpe blog ko kat link shima econs.. nway aku add ko kat blog list ye?

    akunye http://ms-potatohead.blogspot.com

    jya!

    ReplyDelete
  2. yoo huda.long time no see..ok2 allrite bleh add..nanti aku add ko

    ReplyDelete
  3. BOB,MANE DPT ILHAM WAT POEM TU?

    ReplyDelete
  4. BOB!!!

    aku tak ingat url blog huda. Google cari, jumpe blog ko pulak. Wallo kawan? apa cerita terkini?

    ReplyDelete